مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 14:202023-08-12سياسي

گردشگری سلامت سرفصل همکاری تبریز با شهرهای اندونزی


اندونزی ظرفیت بالایی در حوزه گردشگری داشته و مردم آن علاقمند به گردشگری مذهبی و سلامت هستند که می تواند سرفصل توسعه دیپلماسی بین تبریز و شهرهای اندونزی باشد.

- تبریز-سفیر ایران در اندونزی گفت: اندونزی ظرفیت بالایی در حوزه گردشگری داشته و مردم آن علاقمند به گردشگری مذهبی و سلامت هستند که می تواند سرفصل توسعه دیپلماسی بین تبریز و شهرهای اندونزی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد بروجردی امروز در دیدار با یعقوب هوشیار، شهردار تبریز اظهار کرد: حوزه گردشگری بستر مناسبی برای توسعه همکاری های بین ایران و اندونزی می تواند باشد.

وی افزود: مردم اندونزی مسلمان بوده و علاقمند به گردشگری مذهبی و سلامت هستند که این موضوع می تواند سرفصل توسعه دیپلماسی شهری بین ایران و اندونزی باشد.

سفیر ایران در اندونزی خاطرنشان کرد: باندونگ، شهری تاریخی و فرهنگی و زادگاه جنبش غیرمتعهدها در اندونزی است که می تواند پس از بررسی اولیه برای خواهرخواندگی با تبریز معرفی شود.

وی اضافه کرد: کلانشهر تبریز، شهری پاک و زیبا است که این امر نشان از مدیریت شهری قوی آن دارد.

بروجردی با اشاره با سفر رییس جمهور به کشور اندونزی نیز گفت: در سفر آیت الله دکتر رییسی به کشور اندونزی 11 سند مهم در حوزه ارتباطات و دیگر حوزه ها تنظیم و امضا شد که مطابق آن مقرر شده حجم مبادلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری سلامت سرفصل همکاری تبریز با شهرهای اندونزی

گردشگری سلامت سرفصل همکاری تبریز با شهرهای اندونزی