مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 10:402023-07-23سياسي

حضور نمایندگان ایران در نشست کمیته اسلامی هلال بین الملل عربستان


نمایندگان هلال احمر ایران در نشست کمیته اسلامی هلال بین الملل در عربستان حضور یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یعقوب سلیمانی دبیرکل و راضیه عالیشوندی معاون امور بین الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران صبح امروز برای شرکت در نشست 4 روزه کمیته اسلامی هلال بین الملل وابسته به سازمان همکاری های اسلامی، وارد فرودگاه جده شدند.

مدیرکل تشریفات و ارتباطات بین المللی جمعیت هلال احمر گفت: دبیرکل و معاون اموربین الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال احمر روز گذشته برای شرکت در نشست مشورتی کمیته اسلامی هلال بین الملل وارد فرودگاه جده شدند.

نوید کریم زاده افزود: کمیته اسلامی هلال بین الملل از 18 جمعیت ملی صلیب سرخ و هلال احمر کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی در سال 1982 میلادی تشکیل شده و هلال احمر کشورمان نیز یکی از اعضای این کمیته است.

وی توضیح داد: نشست مشورتی کمیته اسلامی هلال بین الملل از روز یکشنبه 22 جولای مصادف با اول مرداد 1402 آغاز و پس از گذشت 4 روز در عصر چهارشنبه به اختتامیه می رسد.

کریم زاده گفت: نمایندگان هلال احمر کشورمان در کنار هلال احمر ترکیه، صبح سه شنبه کنفرانسی در زمینه ظرفیت سازی جمعیت های ملی کشورهای مسلمان برای افزایش آمادگی در پاسخ به سوانح ارائه خواهند کرد که منطبق با شرایط جدید و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور نمایندگان ایران در نشست کمیته اسلامی هلال بین الملل عربستان

حضور نمایندگان ایران در نشست کمیته اسلامی هلال بین الملل عربستان