مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 08:152023-08-02سياسي

بهره برداری پروژه برق گنبدیک با اعتبار 75 میلیارد تومان


نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه برق گنبدیک گنبدکاووس با هدف تقویت شبکه توزیع برق با اعتبار 75 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس امانقلیچ شادمهر ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اظهارکرد: گنبدکاووس در تمام دولت ها و ریاست جمهوری های قبلی مغفول مانده و فراموش شده است و این محرومیت حاصل سالها بی توجه دولت ها به این شهرستان است.

وی تصریح کرد:پروژه های برزمین مانده سالهای گذشته در دولت سیزدهم باشورو حال و توجه خاصی پیگیری می شود و این امیدی در دل مردم ایجادکرده است.

* پروژه ها و مسائل شهرستان گنبدکاووس در سفردوم رییس جمهور مغفول نماند نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی ضمن پیگیری مصوبات سفر رییس جمهور و تخصیص اعتبارات آن،تلاش کنند تا در مصوبات سفر دوم رییس جمهور،پروژه ها و مسائل شهرستان گنبدکاووس مغفول نماند.

وی ادامه داد:منطقه آزاداینچه برون،راه آهن اینچه برون،گنبدکاووس،آزادشهر،شاهرود،جاده نفت و غیره از جمله پروژه های مهم شهرستان بوده که موردپیگیری جدی قرارگرفته است.

شادمهر گفت: منطقه آزاداینچه برون راهی برای ورود به بازار جهانی آسیای میانه است که بیش از دومیلیون مصرف کننده در آن قرار دارد و اگر مدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری پروژه برق گنبدیک با اعتبار 75 میلیارد تومان

بهره برداری پروژه برق گنبدیک با اعتبار 75 میلیارد تومان