مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 00:202023-08-21سياسي

موکب داری اهالی یک روستا برای پذیرایی از زوار اربعین در مسیر مرز+عکس


اهالی روستای گریران علیا با راه اندازی موکب در ایام اربعین و امکان اسکان برای 500 نفر با پذیرایی 3 وعده غذا، تلاش می کنند تا روستا و محله خود را اربعینی کنند و نام خود را ذیل خدمتگزاران این حماسه بزرگ ماندگار کنند.

- حجت الاسلام مهدی ولی پور امام محله مسجد امام حسین(ع) روستای گریران علیا از توابع شهرستان سلسله در استان لرستان در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: مسجد ما در طول سال فعال است و با همت هیأت امنا و همراهی مردم در این سال ها توانسته ایم علاوه بر فعالیت های فرهنگی، در حوزه زیرساخت هم به مسجد و روستا خدمت رسانی کنیم.

ساخت قبرستان و تعمیر مسجد، بخشی از این فعالیت ها بوده و با کمک بسیج، بسته های معیشتی میان نیازمندان و محرومین از اهالی روستا توزیع کردیم.

موکبی با ظرفیت اسکان 500 زائر وی با اشاره به اینکه اهل روستای گریران علیا در کنار برنامه های عزاداری محرم، 2 سالی هست که در زمینه خدمت رسانی به زائران اربعین نیز وارد عمل شده و موکبی را نزدیک روستا برای پذیرایی از مهمانان امام حسین(ع) راه اندازی می کنند، گفت: این موکب امسال نیز قرار است از یکم تا هفدهم شهریور پذیرای زوّار حضرت سیدالشهداء(ع) باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکب داری اهالی یک روستا برای پذیرایی از زوار اربعین در مسیر مرز+عکس

موکب داری اهالی یک روستا برای پذیرایی از زوار اربعین در مسیر مرز+عکس