مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 01:502023-08-11اقتصادي

جهاد کشاورزی هرمزگان: بدنبال تکمیل زنجیره تولید مرغ در استان هستیم


رییس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان از شهرستان بستک بعنوان قطب تولید گوشت سفید استان یاد کرد و گفت: به دنبال تکمیل زنجیره تولید مرغ در استان هرمزگان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عباس مؤیدی رییس سازمان جهاد کشاورزی در سفر یک روزه به شهرستان بستک از طرح های کشاورزی این شهرستان بازدید کرد.

در این سفر یک روزه، خبرنگاران که به دعوت سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان انجام شد از پروژه های پرورش صنعتی مرغ تخمگدار، کارخانه جوجه کشی، پرورش مرغ مادر، شرکت تعاونی پرورش گاو شیری، کارخانه خوراک آماده دام و طیور سپید بستک بازدید کردند.

مؤیدی از طرح پرورش صنعتی مرغ تخم گذار که در زمینی به مساحت 16200 مترمربع و با ظرفیت 120000 قطعه و اشتغال 30 نفر درحال احداث است، بازدید بعمل آورد و در خصوص مسائل و مشکلات سرمایه گذاران، پیشرفت فیزیکی طرح و همچنین تسریع در عملیات اجرایی بحث و تبادل نظر شد.

مجموع سرمایه گذاری این طرح که در منطقه دهنگ شهرستان بستک واقع شده، 52 میلیارد تومان است که تاکنون، 20 میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام گرفته است.

کارخانه جوجه کشی به مساحت 1700 مترمربع و ظرفیت 26000 قطعه در هر دوره با زیربنا 678 متر مربع از دیگر طرحی بود که رییس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان به همراه خبرنگاران از آن بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد کشاورزی هرمزگان: بدنبال تکمیل زنجیره تولید مرغ در استان هستیم

جهاد کشاورزی هرمزگان: بدنبال تکمیل زنجیره تولید مرغ در استان هستیم