مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 18:102023-08-05سياسي

دهقان: توسعه اقتصاد دانش پایه نیازمند تحول در ابعاد قانون ‎گذاری است


معاون حقوقی رییس جمهور با اشاره به رویکرد منطقه پیام به عنوان یک منطقه ویژه اقتصاد دیجیتال گفت: توسعه اقتصاد دانش پایه و فناوری محور نیازمند یک تحول در ابعاد حقوقی و قانون گذاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمد دهقان معاون حقوقی رییس جمهور و جمعی از مسئولان معاونت حقوقی از منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در استان البرز بازدید و ضمن حضور در خط تولید برخی شرکت های تولیدی در نشستی با حضور تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی این منطقه به بررسی مشکلات عرصه تولید از منظر حقوقی و راهکارهای آن پرداخت.

در این بازدید مجتبی عبداللهی استاندار استان البرز، علیرضا عباسی نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی، اکبر قنبرپور رییس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام و محمدهادی عبادی معاون امور هماهنگی و رفع اختلافات حقوقی دستگاه های اجرایی، محمد دهقان را همراهی می کردند.

ظرفیت های گسترده منطقه ویژه پیام برای تبدیل شدن به قطب اقتصاد دیجیتال کشور معاون حقوقی رییس جمهور در نشست با تولیدگران و فعالان اقتصادی منطقه پیام در ابتدای سخنانش با اشاره به ظرفیت های گسترده منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام برای تبدیل شدن به قطب اقتصاد دیجیتال کشور گفت: این منطقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهقان: توسعه اقتصاد دانش پایه نیازمند تحول در ابعاد قانون ‎گذاری است

دهقان: توسعه اقتصاد دانش پایه نیازمند تحول در ابعاد قانون ‎گذاری است