مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 17:052023-08-08سياسي

دشمنان درصدد تفرقه افکنی و به چالش کشاندن کشورهای اسلامی هستند


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه دشمنان شیطان صفت که قصد جدایی و تفرقه بین مسلمین را دارند،گفت: دشمنان در تلاش هستند با ایجاد تفرقه، - ایسنا/آذربایجان غربی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه دشمنان شیطان صفت که قصد جدایی و تفرقه بین مسلمین را دارند،گفت: دشمنان در تلاش هستند با ایجاد تفرقه، کشورهای اسلامی را به چالش بکشند اما برگزاری اجلاسیه وحدت اسلامی برای جلوگیری از این گونه تفرقه ها است.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی 17 مرداد ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات استانداری آذربایجان غربی برگزار شد، افزود: امروز ایران بدلیل زندگی مسالمت آمیز ادیان و مذاهب،به عنوان نماد عمل به احکام دین مطرح و شناخته شده است.

وی تصریح کرد: دین اسلام همه مردم را به وحدت، صمیمیت ، رحمت و دوستی دعوت کرده است و وحدت بین مسلمانان و غیر مسلمانان مورد تاکید اسلام است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی یاد آور شد: برگزاری مجمع جهانی تقریب مذاهب، حرکتی در راستای لبیک گفتن به وحدت اسلامی مورد تاکید قرآن کریم است.

وی ادامه داد: صمیمت و الفت در بین اقوام و مذاهب آذربایجان غربی ساری و جاری است و این استان رنگین کمان ادیان و مذاهب است و سالهاست مردم استان برادرانه در کنار هم زندگی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان درصدد تفرقه افکنی و به چالش کشاندن کشورهای اسلامی هستند

دشمنان درصدد تفرقه افکنی و به چالش کشاندن کشورهای اسلامی هستند