مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 13:152023-08-18سياسي

انتخابات پاکستان به سال آتی میلادی موکول شد


نهاد ارشد انتخابات پاکستان اعلام کرد، انتخابات پارلمانی در این کشور قرار نیست در سال جاری میلادی برگزار شود و تا سال آتی میلادی به تعویق می افتد.

- نهاد ارشد انتخابات پاکستان اعلام کرد، انتخابات پارلمانی در این کشور قرار نیست در سال جاری میلادی برگزار شود و تا سال آتی میلادی به تعویق می افتد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه ینی شفق، این اظهارنظر از سوی کمیسیون انتخابات پاکستان در پی تایید نتایج مورد مناقشه سرشماری ملی در اوایل ماه جاری میلادی مطرح شده است.

این تصویب عجولانه توسط شورای منافع مشترک، یک نهاد قانون اساسی که شامل نخست وزیر و وزرای ارشد همه ایالت هاست، به این معنی است که کمیسیون انتخابات پاکستان حداقل به چهار ماه دیگر نیاز دارد تا حوزه های انتخابیه جدید در کشور را مطابق با آخرین سرشماری اعلام کند.

کمیسیون انتخابات پاکستان در بیانیه ای اعلام کرد، برنامه ریزی تعیین حدود جدید حوزه های انتخابیه مطابق با نتایج سرشماری جدید در 14 دسامبر سال جاری میلادی کامل می شود.

پس از این اقدام، نهاد انتخاباتی پاکستان 90 روز دیگر زمان نیاز دارد تا یک انتخابات پارلمانی برگزار کند به این معنا که این انتخابات تا پیش از مارس سال آتی میلادی برگزار نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات پاکستان به سال آتی میلادی موکول شد

انتخابات پاکستان به سال آتی میلادی موکول شد