مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 19:252023-08-09دانش

تسهیلات ویژه به دانشجویان برای تشرف به پیاده روی اربعین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام مرتضی مطهری پور، رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان درخصوص ارائه تسهیلات به دانشجویان متقاضی تشرف به اربعین حسینی گفت: - رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: دانشجویان دانشگاه های وزارت علوم و بهداشت که به صورت کاروانی و با مجوز شورای فرهنگی دانشگاه به زیارت اربعین می روند، مشمول دریافت تسهیلات اربعین 1402 می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام مرتضی مطهری پور، رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان درخصوص ارائه تسهیلات به دانشجویان متقاضی تشرف به اربعین حسینی گفت: طبق توافقات صورت گرفته با رؤسای صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دانشجویان متقاضی تشرف به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی تسهیلات قرض الحسنه تعلق خواهد گرفت.

حجت الاسلام مطهری پور گفت: دانشجویان دانشگاه های وزارت علوم و بهداشت که به صورت کاروانی و با مجوز شورای فرهنگی دانشگاه قصد تشرف به زیارت عتبات عالیات در ایام اربعین سال جاری را دارند، مشمول دریافت این تسهیلات می شوند.

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ادامه داد: میزان تسهیلات اعطایی صندوق رفاه وزارت علوم به دانشجویان این دانشگاه باتوجه به دوری و نزدیکی استان ها به ترتیب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات ویژه به دانشجویان برای تشرف به پیاده روی اربعین

تسهیلات ویژه به دانشجویان برای تشرف به پیاده روی اربعین