مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 10:102023-07-31فرهنگي

سوگواره ملی «هنری عاشورا» در خراسان شمالی برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، مسعود مرواری، دبیر جشنواره سوگواره ملی هنری عاشورا در نشست خبری که در اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی برگزار شد، - سوگواره ملی هنری عاشورا در خراسان شمالی برگزار می شود دبیر جشنواره سوگواره ملی هنری عاشورا گفت: سوگواره ملی هنری عاشورا از 15 شهریورماه امسال به مدت پنج روز در خراسان شمالی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، مسعود مرواری، دبیر جشنواره سوگواره ملی هنری عاشورا در نشست خبری که در اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: سوگواره ملی هنری عاشورا از 15 شهریورماه امسال به مدت پنج روز در خراسان شمالی برگزار می شود و هنرمندان تا 20 مرداد فرصت شرکت در این سوگواره ملی را دارند.

مرواری بیان کرد: در مجموع از ابتدای محرم سال جاری تاکنون 45 گروه تعزیه خوانی،480 مجلس در سطح استان برگزار کرده اند.

دبیر جشنواره سوگواره ملی هنری عاشورا افزود: آثار تعزیه به دو صورت انفرادی و گروهی برگزار می شود که در بخش انفرادی 10 فرد و در بخش گروهی 12 تیم منتخب خواهند شد تا در مرحله نهایی به رقابت بپردازند.

وی با اشاره به رقابت عکاسان کشور در این جشنواره، گفت: تاکنون بیش از هزار و 200 عکس از 24 استان به دبیرخانه ارسال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوگواره ملی «هنری عاشورا» در خراسان شمالی برگزار می شود

سوگواره ملی «هنری عاشورا» در خراسان شمالی برگزار می شود