مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 13:002023-08-13اقتصادي

قالیباف به رییسی نامه نوشت


قالیباف در نامه به رییسی رییس جمهور خواستار اعلام نظر قطعی درباره مصوبه نرخ خوراک پتروشیمی ها که از طرف هیات تطبیق مصوبات دولت رد شده، ظرف یک هفته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، رییس مجلس درباره لغو مصوبه افزایش نرخ خوراک گاز پتروشیمی ها در هیات تطبیق مصوبات دولت به رییس جمهور نامه نوشت و خوستار اعلام نظر قطعی ظرف یک هفته شد.

 محمدباقر قالیباف رییس مجلس در نامه به رییسی رییس جمهور خواستار اعلام نظر قطعی درباره مصوبه نرخ خوراک پتروشیمی ها که از طرف هیات تطبیق مصوبات دولت رد شده، ظرف یک هفته شد.

 در این نامه تاکید شد، پس از انقضای مهلت یک هفته ای، آن بخش از مصوبه که مورد ایراد قرار گرفته ملغی الاثر خواهد بود.

 ابلاغ نرخ 7هزارتومانی به عنوان تعرفه گاز خوراک از سوی دولت، با حواشی مختلفی روبه رو بود و موجی از انتقادات و البته دفاعیات را در برداشت.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اعتراضات صنایع پتروشیمی و تولید کنندگان متانول در این باره گفت: عدد ابلاغی کنونی برای نرخ خوراک، باید با توجه به استدلالات و سیاستگذاری دولت بررسی شود.

 سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: منتظر خواهیم ماند؛ اگر دولت در خصوص بازنگری نرخ خوراک گاز پتروشیمی ها اقدامی انجام نداد و یا روند بررسی طولانی شد، آن زمان مجلس به موضوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف به رییسی نامه نوشت

قالیباف به رییسی نامه نوشت