مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 17:002023-08-14سياسي

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید حمله ترویستی به به حرم شاهچراغ (ع) را محکوم کرد


نماینده ولی فقیه دربنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی، حمله ترویستی به حرم اهل بیت عصمت و طهارت حضرت احمدبن موسی الکاظم علیهم السلام شاهچراغ را محکوم و به خانواده های شهیدان این حادثه تسلیت گفت.

- نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید حمله ترویستی به به حرم شاهچراغ (ع) را محکوم کرد نماینده ولی فقیه دربنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی، حمله ترویستی به حرم اهل بیت عصمت و طهارت حضرت احمدبن موسی الکاظم علیهم السلام شاهچراغ را محکوم و به خانواده های شهیدان این حادثه تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این پیام آمده است: بسمه تعالی انا الله وانا الیه راجعون من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا احزاب23 حمله ترویستی تاریک اندیشان به سومین حرم اهل بیت عصمت و طهارت حضرت احمدبن موسی الکاظم علیهم السلام شاهچراغ، در ماه حرام الهی که منجر به شهادت و مجروحیت تعدادی از خادمین و زائرین و دلباختگان خاندان عصمت طهارت گردید؛ را به امام زمان علیه السلام و مقام معظم رهبری مدظله العالی و ملت شهیدپرور و خانواده محترم اشان تسلیت و تعزیت عرض می کنم.

این حمله ناجوانمردانه و دور از کرامت و حرمت انسانی را شدیدا محکوم و برای شهدای این حادثه دلخراش علو درجات و همنشینی با این امامزاده واجب التعظیم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید حمله ترویستی به به حرم شاهچراغ (ع) را محکوم کرد

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید حمله ترویستی به به حرم شاهچراغ (ع) را محکوم کرد