مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 07:562023-08-10حوادث

اعدام متجاوزین به عنف در «مرند» امنیت جامعه را حفظ می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، روز 31 اردیبهشت ماه سال 1401 خانمی به همراه عوامل اورژانس اجتماعی به دادستانی شهرستان مرند مراجعه و اعلام کرد که توسط 5 نفر ناشناس دزدیده و به کوه های اطراف مرند برده شده و متاسفانه توسط هر 5 نفر مورد تجاوز قرار گرفته است.

پس از صدور کیفرخواست و رسیدگی دقیق پرونده در دادگاه کیفری استان، در نهایت هر 5 متهم با توجه به اقاریر خود و مستندات قطعی، به اتهام تجاوز به عنف به اعدام و در خصوص سایر اتهامات به حبس محکوم شدند که مجازات اعدام پس از تایید حکم این افراد در دیوان عالی کشور، امروز 18 مردادماه اجرا شد.

در همین رابطه حجت الاسلام والمسلمین علی نعمت زاده، امام جمعه شهرستان مرند گفت: عمل به قانون همسو با حفظ امنیت و سلامت افراد جامعه برای هر شخص بدون در نظر داشتن مقام و منصب وی مورد تأیید است.

  امام جمعه مرند گفت: انتشار این خبر تجاوز طی سال گذشته باعث تاسف و تاثر زیادی بین مردم شهرستان شد، تجاوز به عنفو اقدام شنیعی است که در هیچ جای دنیا مورد تایید نیست و امنیت و سلامت جامعه را به مخاطره می اندازد.

وی اظهار کرد: تأمین سلامت و امنیت تک تک افراد جامعه امری ضروری و مهم است و اگر بدون واسطه و سفارش قانون را اجرا کنیم قطعا امنیت جامعه حفظ می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعدام متجاوزین به عنف در «مرند» امنیت جامعه را حفظ می کند

اعدام متجاوزین به عنف در «مرند» امنیت جامعه را حفظ می کند