مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 16:302023-08-22سياسي

خبر جدید از جنجال شاسی بلندها


تعداد زیادی از نمایندگان در نامه ای به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان وکالت تام دادند تا چنانچه خودشان یا همسر و فرزندانشان با سفارش خودرویی گرفتند به رسانه ها اعلام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، در جلسه علنی امروز (سه شنبه 31 مرداد )مجتبی ذوالنوری نایب رییس مجلس شورای اسلامی در واکنش به نطق احمدعلیرضا بیگی نماینده تبریز و تکرار ادعای اعطای خودروهای شاسی بلند به نمایندگان اظهار کرد: هیات نظارت بر رفتار نمایندگان پیشین بعد از نطق علیرضا بیگی تصمیمی برای جلوگیری از التهاب اوضاع گرفته اند و بعد هم که هیات ریسه جدید انتخاب شد در اولین جلسه هیات نظارت بر رفتار نمایندگان منع نطق آقای علیرضابیگی به کلی برداشته شد.

وی افزود: نکته بعدی مربوط به اتهام نمایندگان مجلس درباره گرفتن خودروی شاسی بلند و ارتباط آن با استیضاح وزیر صمت است.

هم بررسی های قبلی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان و هم تلاش موشکافانه هیات نظارت فعلی کاملا به این نتیجه رسیده اندکه هیچ ارتباطی میان موضوع استیضاح و بحث تحویل خودروهای شاسی بلند به برخی از نمایندگان وجود نداشته است و این دو مقوله کاملا بی ربط هستند.

نماینده مردم قم در مجلس عنوان کرد: نکته سوم اینکه تعداد زیادی از همکاران نماینده نامه ای خطاب به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مرقوم کرده اند و گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر جدید از جنجال شاسی بلندها

خبر جدید از جنجال شاسی بلندها