مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 11:302023-08-16اجتماعي

تخصیص منبع مالی در پروژه ایلام - مهران با دستور رییس جمهور


مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام با تاکید برتکمیل منبع مالی با دستور رییس جمهور گفت: عملیات اجرایی بزرگراه ایلام - مهران رو به اتمام است و همه مسیر به صورت آسفالت آماده تردد زوار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، با توجه به اینکه حدود 60 درصد از زوار اربعین حسینی به صورت زمینی، از پایانه مرزی مهران و از مسیر استان ایلام به سرزمین عراق سفر می کنند، راه ایلام به مهران به عنوان یکی از شاهراه های اصلی محسوب می شود و طی سال های اخیر اقدامات جدی برای توسعه، بهسازی و اصلاح این معبر اصلی که بار بزرگی از ترافیک را در این برهه از زمان به دوش می کشد، انجام شده است.

چهار بانده کردن جاده ایلام - مهران به عنوان اصلی ترین مسیر تردد زوار اربعین در مراحل نهایی است و از مسیر 90 کیلومتری ایلام - مهران تقریباً تمامی مسیر چهار بانده شده و فقط مراحل آخر تکمیل 2 تونل و نقاط کوتاهی از مسیر مانده است.

روز (22 مردادماه) با حضور وزیر راه و شهرسازی طی سفر استانی به ایلام تونل دوم راه کربلا در بزرگراه ایلام - مهران، 93 کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت و 6 دستگاه پل بزرگ با اعتبار یک هزار و 50 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

براساس بررسی روند اتمام پروژه مهران - ایلام با فرشاد دوستی مدیرکل راه و شهرسازی ایلام در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با تاکید بر اهمیت تکمیل این بزرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص منبع مالی در پروژه ایلام - مهران با دستور رییس جمهور

تخصیص منبع مالی در پروژه ایلام - مهران با دستور رییس جمهور