مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 14:202023-08-05سياسي

بیانیه سیاستی مرکز پژوهش های مجلس در خصوص گردشگری سلامت


مرکز پژوهش های مجلس با اخذ نظرات نخبگان و صاحبنظران حوزه گردشگری سلامت و تهیه بیانیه سیاستی در این خصوص، بر لزوم تقدم نگاه فرهنگی به اقتصادی سازی گردشگری سلامت، - مرکز پژوهش های مجلس با اخذ نظرات نخبگان و صاحبنظران حوزه گردشگری سلامت و تهیه بیانیه سیاستی در این خصوص، بر لزوم تقدم نگاه فرهنگی به اقتصادی سازی گردشگری سلامت، تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، گردشگری سلامت به عنوان یکی از انواع مصادیق گردشگری است که دارای زیرشاخه های مختلف گردشگری طبیعت درمانی، گردشگری پزشکی و گردشگری تندرستی است و سهم قابل توجهی از اقتصاد گردشگری را به خود اختصاص داده است.

خدمات پزشکی و درمانی در سطح بین الملل، در شرایط افزایش رفاه عمومی جامعه جهانی، روند فزاینده جمعیت سالخورده جهان و علاقه مردم جوامع جهانی به سلامت محور بودن سفرها به ویژه بعد از پاندمی کرونا، مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

در شرایطی که جمهوری اسلامی ایران از یک سو از مزیت ها و ظرفیت های بالقوه ای چون حضور پزشکان مجرب، وجود تجهیزات و امکانات پزشکی مدرن، قیمت تمام شده ی خدمات پزشکی و گردشگری مناسب در کنار موقعیت ژئوپلتیک کم نظیر در سطح منطقه و مجاورت با یک جمعیت 300 میلیون نفری با اشتراکات فرهنگی بالا و ضعف های زیرساخت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه سیاستی مرکز پژوهش های مجلس در خصوص گردشگری سلامت

بیانیه سیاستی مرکز پژوهش های مجلس در خصوص گردشگری سلامت