مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 13:402023-08-15ورزشي

تفاهم نامه همکاری بین سپاه و فدارسیون تکواندو


تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران و سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری منعقد شد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین ، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در این آیین با اشاره به افتخارات مردم ولایتمدار استان و تقدیم بیش از 2هزار و 482 شهید در عرصه های دفاع مقدس، دفاع از حرم اهلبیت و امنیت و سلامت، اظهار کرد: قهرمانان واقعی کشور شهدا هستند، اما قهرمان هایی داریم که تداوم راه و مسیر شهیدان انقلاب اسلامی را رفتند و بارها دل مرم را شاد کردند و بارها با حضورشان در صحنه های مختلف پرچم مقدس جمهوری اسلامی را برافراشته کردند و چه بسا خانواده شهدا هم برایشان دعا کردند.

سردار علی محمد اکبری با اشاره به افتخارات آقای هادی ساعی در رقابت های ورزشی مختلف داخلی و بین المللی و کسب بیش از 40 مدال رنگارنگ، اهمیت به ورزش را از برنامه های مجموعه سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، دانست.

هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران هم در حاشیه این مراسم با اشاره به اهداف انعقاد تفاهم نامه همکاری با سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری از تجهیز 3سالن ورزشی و راه اندازی خانه های تکواندو در شهرستان های لردگان، کیار و بروجن در گام اول با همکاری سپاه خبرداد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه همکاری بین سپاه و فدارسیون تکواندو

تفاهم نامه همکاری بین سپاه و فدارسیون تکواندو