مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 14:052023-08-15بين الملل

حماس، یک پهپاد رژیم صهیونیستی را به کنترل درآورد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «کتائب عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، ظهر امروز (سه شنبه)، اعلام کرد، - القسام ، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد رزمندگان این گروه یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی را در حال جمع آوری اطلاعات از شرق غزه تحت کنترل خود درآورده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، کتائب عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، ظهر امروز (سه شنبه)، اعلام کرد، رزمندگان این گروه موفق شده اند یک پهپاد رژیم صهیونیستی را تحت کنترل خود در آوردند.

کتائب القسام خبر داد که این پهپاد از نوع اوربیتر k1 بوده و شامگاه دوشنبه نیرو های مقاومت آن را در شرق غزه تحت کنترل خود درآورده اند.

این گروه مقاومت در ادامه اشاره کرد این پرنده بدون سرنشین در حال انجام یک مأموریت شناسایی خصمانه در حریم هوایی شرق غزه بود که تحت کنترل رزمندگان مقاومت درآمد.

کتائب القسام در فایل ویدئویی که از این پهپاد منتشر کرده، اعلام کرد ضمن جمع آوری اطلاعات از این پرنده برای ترور و حملات انتحاری استفاده می شود.

نیرو های مقاومت فلسطین در ماه های گذشته چند پهپاد رژیم صهیونیستی را در کرانه باختری و غزه سرنگون کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس، یک پهپاد رژیم صهیونیستی را به کنترل درآورد

حماس، یک پهپاد رژیم صهیونیستی را به کنترل درآورد