مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 19:302023-08-19اقتصادي

هدف گذاری توزیع 4500 جهیزیه برای نوعروسان کمیته امداد خراسان رضوی


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی( ره) خراسان رضوی گفت: امسال توزیع چهارهزار و 500 سری جهیزیه برای نوعروسان تحت پوشش این نهاد در استان هدف گذاری و تا کنون هزار و 200 سری تحویل متقاضیان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، رضا سلم آبادی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال گذشته چهار هزار و 61 سری جهیزیه در راستای کمک به جوانی جمعیت، تشکیل خانواده و فرزند آوری به ارزش 130 میلیارد تومان بین نوعروسان توزیع شده است.

وی اضافه کرد: تا همین چند سال اخیر برای ارائه جهیزیه صف انتظار تشکیل می شد که این صف در سال گذشته کاملا برچیده شد و تمامی درخواست های اهدای جهیزیه به روز، تامین و تحویل می شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی( ره) خراسان رضوی گفت: هم اکنون 860 مرکز نیکوکاری در استان فعالیت دارد که کمک این مراکز نیز در تامین جهیزیه بسیار اثرگذار است.

سلم آبادی با اشاره به این که طی سال گذشته تخصیص اعتبارات به این نهاد عالی بود و حدود 100 درصد منابع امداد تخصیص پیدا کرد، افزود: این امر نشان از این حقیقت دارد که مجلس ، دولت و نیز خیرین و رسانه ها پای کار نیازمندان و محرومان بوده اند.

وی بدون اشاره به آمار و ارقام بیشتر ادامه داد: علاوه تامین اعتبارت از منابع داخل استان کمیته امدادخراسان رضوی جزء استان های دارنده بیشترین تخصیص اعتبارات ملی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری توزیع 4500 جهیزیه برای نوعروسان کمیته امداد خراسان رضوی

هدف گذاری توزیع 4500 جهیزیه برای نوعروسان کمیته امداد خراسان رضوی