مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 13:352023-08-17سياسي

تربیت عاشورایی نسل جوان اعتلای جامعه را در پی دارد


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: تربیت نسل جدید همسو با فرهنگ عاشورا تجلی بخش چشم اندازی روشن برای اعتلای همه جانبه در جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین کثیرلو صبح پنجشنبه در جلسه بررسی برنامه های اربعین حسینی در محل ستاد عتبات عالیات استان اردبیل با قدردانی از مسئولان و دست اندرکاران برگزاری مناسبات های مذهبی و به ویژه ایام محرم و صفر اظهار کرد: ترویج و گسترش فرهنگ عاشورا در بین مردم به ویژه در بین نسل جوان آینده ای درخشان در اعتلای همه جانبه کشور را ترسیم می کند که سبب سربلندی، پیشرفت و ترقی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: اکنون فضای مجازی در کنار تهدیدها و آسیب های آن فرصتی مغتنم برای اشاعه و نشر نهضت عاشورا نه فقط در داخل کشور بلکه در منطقه و جهان است.

رییس کل دادگستری استان اردبیل بیان کرد: این موضوع ایجاب می کند تا مسئولان نهادهای فرهنگی با استفاده بیش از پیش از ظرفیت های فضای مجازی در تولید و نشر محتوا مطابق با نیازمندی ها و خواسته های نسل جوان تهیه و در دسترس قرار دهند.

در این جلسه مسئول ستاد عتبات عالیات استان اردبیل نیز اظهار کرد: در آستانه اربعین حسینی 13 موکب استان اردبیل در عراق و کشورمان مستقر خواهند شد تا به زائران حسینی در این ایام ارائه خدمات کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت عاشورایی نسل جوان اعتلای جامعه را در پی دارد

تربیت عاشورایی نسل جوان اعتلای جامعه را در پی دارد