مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 21:452023-07-28بين الملل

حماس: رژیم صهیونیستی به دنبال جنگ مذهبی است


سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در شهر قدس اشغالی گفت که یورش صهیونیستها به مسجدالاقصی، بار دیگر نشان می دهد دشمن به دنبال اعلام جنگ مذهبی علیه الاقصی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد حماده سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در شهر قدس اشغالی گفت که ملت فلسطین به هیچ عنوان، در برابر تجاوزات رژیم موقت صهیونیستی و شهرک نشینان اسراییلی در مسجدالاقصی تسلیم نخواهد شد.

خبرگزاری شهاب به نقل از حماده گزارش داد، دشمن صهیونیستی به دنبال جنگ مذهبی است و اجازه نمی دهد مسلمانان وارد مسجد خود شوند؛ لذا یورش صهیونیستها به مسجدالاقصی که امروز صورت گرفت، بار دیگر نشان می دهد دشمن به دنبال اعلام جنگ مذهبی علیه الاقصی است.

وی با بیان اینکه دشمن، شهرهای فلسطین را می بندد و مانع از رسیدن نمازگزاران به الاقصی می شود، خاطر نشان کرد: آنچه دشمن انجام می دهد، تجاوز آشکار است و در راستای ادامه طرحهای این رژیم برای هدف قرار دادن قدس و الاقصی است.

[رژیم صهیونیستی] از طریق یهودی سازی و تقسیم زمانی و مکانی الاقصی در پی انجام این کار است.

این مقام حماس با اشاره به اینکه ملت فلسطین، 50 سال در برابر صهیونیستها ایستاده است و به آنان اجازه نخواهد داد بر قدس و مقدسات مسلط شوند، تأکید کرد: مقاومت در کرانه باختری قادر است این ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس: رژیم صهیونیستی به دنبال جنگ مذهبی است

حماس: رژیم صهیونیستی به دنبال جنگ مذهبی است