مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 05:102023-08-22سياسي

هفته نخست شهریور، همدان میزبان ارزیاب یونسکو


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان از حضور ارزیاب یونسکو طی هفته اول شهریور در همدان برای بررسی پرونده ثبت جهانی هگمتانه و مرکز تاریخی خبر داد.

- محسن معصوم علیزاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه  پرونده ثبت جهانی هگمتانه و مرکز تاریخی مراحل پایانی خود را طی می کند اظهار کرد: هماهنگی ها در بخش های مختلف انجام شده و همدان آماده میزبانی از ارزیاب یونسکو است.

وی با بیان اینکه در حوزه عمرانی نیز شهرداری و دستگاه های اجرایی اقدامات لازم را انجام دادند گفت: در حال حاضر همدان در جنب و جوش برای حضور ارزیاب یونسکو است و با اجرای پروژه های مختلف از جمله مرمت فضاهای در مسیر ثبت مانند کاروانسراها، جداره های پیاده راه بوعلی و اکباتان و حذف الحاقات جداره های تاریخی شرایط را برای حضور ارزیاب فراهم کرده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان یادآور شد: آماده سازی مسجد جامع همدان و همراهی بسیار خوب اصناف و کسبه نیز حاصل شده و همه کسانی که در محدوده پرونده ثبت جهانی هستند، آمادگی لازم را برای این مهم دارند.

وی با بیان اینکه ارزیاب هفته اول شهریورماه در همدان حضور خواهد یافت و طی پنج روز پرونده ثبت جهانی را بررسی خواهد کرد خاطرنشان کرد: بعد از بازدید در این خصوص اقدامات لازم را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته نخست شهریور، همدان میزبان ارزیاب یونسکو

هفته نخست شهریور، همدان میزبان ارزیاب یونسکو