مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 10:552023-07-24اقتصادي

تامین کالاهای اساسی هیئات مذهبی تهران با اعتبار 100 میلیارد ریال


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران گفت: کالاهای اساسی 3 هزار هیأت مذهبی دارای مجوز در تهران با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال از محل موقوفات خیران تامین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، سیدحسن میرکریمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران اظهار کرد: بیش از 80 درصد از موقوفات خیران به اجرای مراسم مذهبی به ویژه ماه های محرم و صفر اختصاص دارد  و این وظیفه ذاتی اوقاف است که این نیات را به محل مصرف برسانیم.

وی گفت: امسال نیز همچون سال گذشته با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال نسبت به تامین کالاهای اساسی هیات مذهبی از جمله برنج، مرغ، گوشت، شکر و چای اقدام کردیم که حدود 3 هزار هیات مذهبی مجوز دار از این خدمات بهره می برند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران ادامه داد: کارت های خرید در اختیار هیئات مذهبی، مساجد و حسینیه ها که دارای مجوز سازمان تبلیغات و کانون مساجد است تعلق می گیرد که حداقل اعتبار این کارت ها 50 میلیون ریال خواهد بود.

میرکریمی تصریح کرد: هیئات مذهبی را در سه سطح تقسیم بندی کردیم و هیات هایی که عزادارن بیشتری دارند به تبع این مبلغ چند برابر افزایش پیدا می کند که پیش بینی کردیم این اعتبار تا 250 میلیارد ریال افزایش پیدا کند و در سطح سراسر کشور نیز 13 هزار هیات توسط سازمان اوقاف از این کارت های اعتباری بهره می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین کالاهای اساسی هیئات مذهبی تهران با اعتبار 100 میلیارد ریال

تامین کالاهای اساسی هیئات مذهبی تهران با اعتبار 100 میلیارد ریال