مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 18:102023-08-12اجتماعي

آمادگی ناوگان حمل ونقل عمومی لرستان برای خدمت به زائران اربعین


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان از آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی استان برای جابه جایی زائران اربعین حسینی خبر داد.

- ایسنا/لرستان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان از آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی استان برای جابه جایی زائران اربعین حسینی خبر داد.

رضا عبدی بیست و یکم مرداد ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هماهنگی و مقدمات لازم برای جابه جایی زائران و مشتاقان سفر معنوی اربعین با همکاری دستگاه های مسئول و به ویژه فعالان بخش حمل و نقل استان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه جلسات کمیته حمل و نقل ستاد اربعین لرستان به صورت منظم برگزار و هماهنگی های مناسبی بین دستگاه های مرتبط عضو این کمیته برقرار شده است، افزود: بررسی و ارسال ظرفیت و لیست ناوگان تحت پوشش شرکت ها و موسسات اتوبوسرانی به تفکیک اتوبوس های عادی و vip، چگونگی نظارت بر ضوابط و مقررات حمل و نقل از لحاظ رعایت نرخ جابه جایی، دستورالعمل های مربوط به توشه همراه و غیر همراه مسافر، نظافت ناوگان و کنترل تجهیزات فنی و موارد مرتبط با ایمنی ناوگان توسط مدیران فنی شرکت ها از جمله مواردی است که در این جلسات مورد بررسی قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ناوگان حمل ونقل عمومی لرستان برای خدمت به زائران اربعین

آمادگی ناوگان حمل ونقل عمومی لرستان برای خدمت به زائران اربعین