مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 13:152023-08-09سياسي

غائبان بزرگ مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در فارس


مراسم بزرگداشت روز خبرنگار، همزمان با هفدهم مرداد به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد و استانداری فارس در حالی برگزار شد که صندلی های مختص مدیران و مسئولان، - بیش از سال های گذشته، خالی ماند!! شامگاه سه شنبه 17 مرداد، تالار حافظ شیراز میزبان گروهی از خبرنگاران، عکاسان خبری، تصویربرداران، دبیران و سردبیران رسانه های فعال در استان فارس بود؛ مراسمی که تنها مدیران حاضر در آن استاندار و معاون سیاسی استانداری و مدیرکل و معاونان ارشاد فارس بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم بزرگداشت خبرنگار امسال، آیینی بود برای آنکه خبرنگاران حرف های دلشان را برای خودشان واگو کنند! و با هم بر دردهای مزمن حاکم بر پیکر رسانه و نبود تفکر و ایده ای برای رفع این مصائب، تاسف بخورند.

در آیین پاسداشت سالروز شهید صارمی و روز خبرنگار امسال، حتی مسئولان روابط عمومی دوایر و دستگاه های دولتی و نیمه دولتی که در طول سال بیشترین مراوده و ارتباط را با جامعه خبری دارند، حضور نداشتند؛ تا در عمل اثبات کنند که تا چه اندازه قدر و ارزش رسانه و فعالیت رسانه ای را می دانند.

شامگاه سه شنبه، هفده مرداد 1402، رویدادی در شیراز رقم خورد که مظلومیت رسانه و خبرنگار در استان پهناور فارس اثبات شد؛ رویدادی که باید مسئولان برای یکبار در جایگاه شنونده قرار گرفته و حرف های کسانی را بشنوند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غائبان بزرگ مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در فارس

غائبان بزرگ مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در فارس