مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 14:302023-07-31اجتماعي

تحویل 62 کلاس درس جدید به آموزش و پرورش استان سمنان


معاون آموزش و پرورش استان سمنان از تکمیل هشت بنای آموزشی و تحویل هشت مدرسه جدید به این اداره کل خبر داد و گفت: این مدارس دارای 62 کلاس درس هستند.

- ایسنا/سمنان معاون آموزش و پرورش استان سمنان از تکمیل هشت بنای آموزشی و تحویل هشت مدرسه جدید به این اداره کل خبر داد و گفت: این مدارس دارای 62 کلاس درس هستند.

حسین رشیدی 9 مردادماه در نشست بررسی پروژه های آموزش و پرورش استان سمنان اظهار کرد: هشت مدرسه از سوی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان به مجموعه آموزش و پرورش برای استفاده دانش آموزان در سال تحصیلی پیش رو تحویل این اداره کل داده شده است.

وی با بیان اینکه این کلاس ها مجموعاً 62 کلاس درس دارند اضافه کرد: در مجموع اعتباری بالغ بر 35 میلیارد و 200 میلیون تومان برای احداث این هشت مدرسه، هزینه شده است.

معاون متوسطه آموزش و پرورش و مسئول پروژه مهر استان سمنان گفت: پروژه مهر در واقع با شعار نماز و مدرسه دروازه ورود به تمدن نوین اسلامی و رویکرد تقویت ایمان و امید بین دانش آموزان به استقبال سال تحصیلی جدید می شود.

رشیدی کنگره سه هزار شهید استان سمنان را دیگر رویکرد پروژه مهر 1402 برشمرد و افزود: این طرح با هدف تقویت روحیه ایمان دانش آموزان در سال تحصیلی جدید اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 62 کلاس درس جدید به آموزش و پرورش استان سمنان

تحویل 62 کلاس درس جدید به آموزش و پرورش استان سمنان