مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 14:252023-08-21اقتصادي

160 تن کالای اساسی در کنگان توزیع می شود


به زودی 160 تن کالای اساسی در سطح شهرستان توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد غریبی ظهر دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: 60 تن برنج هندی و 100 تن شکر خانوار به منظور نظارت بر زنجیره تولید و توزیع کالای اساسی با قیمت مصوب هر کیسه برنج 10 کیلویی 350 هزار تومان و هر کیلو شکر خانواده به صورت فله 28 هزار تومان توزیع خواهد شد.

وی بیان کرد: به منظور تنظیم بازار و کنترل فرآیند توزیع و فروش کالا، عدم احتکار و گرانفروشی و با هدف حذف دلالی و واسطه گری نا سالم در شبکه توزیع اقلام ضروری و مصرف مردم این کالاها توزیع خواهد شد.

فرماندار کنگان با اشاره به توزیع 288 تن کالای تنظیم بازار در سال گذشته اشاره کرد و افزود: از ابتدای امسال تا کنون 254 تن به صورت مستمر کالای تنظیم بازار اعم از برنج هندی و تایلندی، شکر، گوشت منجمد گوسفندی، گوشت منجمد گوساله و مرغ منجمد در سطح شهرستان توسط عاملین فروش توزیع شد.

غریبی گفت: اطلاع رسانی توزیع این کالاها از طریق رسانه های محلی و همچنین توسط جهاد کشاورزی و روابط عمومی فرمانداری در گروه های فضای مجازی و نصب بنر در محل های توزیع صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: هدف اصلی از طرح تنظیم بازار، تأمین به موقع کالاهای اساسی و پر کردن خلاء ها و کمبودهای اقلام اساسی مورد نیاز مردم می باشد و در واقع این طرح در مواقع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

160 تن کالای اساسی در کنگان توزیع می شود

160 تن کالای اساسی در کنگان توزیع می شود