مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 07:252023-08-05ورزشي

قرار بود شطرنج ایران جزو قدرت های جهان شود/ به بیراهه رفتیم


مدیر تیم های ملی شطرنج که پس از دوری دو ساله به این جایگاه بازگشته، می گوید که خیلی ها منتظر بودند ایران جزو قدرت های جهان شود اما نشد چون خیلی راه ها به بیراهه رفت و به یکباره توقف کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهرام عظیمی سرپرست فدراسیون شطرنج هفته گذشته طی حکمی علیرضا شفیعی را به عنوان مدیر تیم های ملی منصوب کرد.

شفیعی در حالی متصدی این پست شد که از سال 1386 عهده دار آن بود اما آبان سال 1400 در آستانه انتخابات فدراسیون و به خاطر برخی مسائل داخلی تصمیم به استعفا گرفت.

او حالا در شرایطی به شطرنج و جایگاه قبلی خود بازگشته که تاکید دارد شطرنج در مقطعی به بیراهه رفت و بر همین اساس از شرایط ایده آلش فاصله گرفته است.

وی می گوید کارهای زیادی برای انجام دادن و سروسامان دادن دوباره این رشته وجود دارد اما باید اولویت را روی بازی های آسیایی گذاشت و آماده سازی شطرنجبازان برای اعزام به این بازی ها و همزمان به دیگر کارهای عقب افتاده رسیدگی کرد.

خیلی راه ها در شطرنج به بیراهه رفت علیرضا شفیعی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: دو سال از شطرنج دور بودم، در واقع مسئولیتی در فدراسیون نداشتم اما پیگیر اوضاع بودم.

در کل از چندسال پیش شطرنج در مسیر نادرستی قرار گرفت که طی دو سال گذشته هم ادامه پیدا کرد، اتفاقاتی افتاد که در کل شرایط را دگرگون و متفاوت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرار بود شطرنج ایران جزو قدرت های جهان شود/ به بیراهه رفتیم

قرار بود شطرنج ایران جزو قدرت های جهان شود/ به بیراهه رفتیم