مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 16:202023-08-22سياسي

توریستی نبودن اربعین و بی معنی بودن موکب وی آی پی


مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات گفت: زائران عزیز نباید این گردهمایی بزرگ را به چشم یک سفر توریستی ببینند و موکب VIP (وی آی پی) در اربعین بی معناست.

- مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات گفت: زائران عزیز نباید این گردهمایی بزرگ را به چشم یک سفر توریستی ببینند و موکب VIP (وی آی پی) در اربعین بی معناست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات، حجت الاسلام کاظم رنجبر محمدی همزمان با افزایش حرکت هموطنان به سمت مرزها برای تشرف به عتبات عالیات، رعایت 10 نکته مهم را برای برپایی باشکوه تر پیاده روی اربعین حسینی به زائران و خادمان موکب ها توصیه کرد.

او احترام به میزبان را اولین نکته مهم در سفر به زیارت اربعین برشمرد و گفت: میزبانان اصلی راهپیمایی عظیم اربعین، دولت و مردم و عشایر عزیز عراق هستند که انصافا آنچه دارند خالصانه تقدیم زائران اربعین می کنند.

حضور موکب های ایرانی تنها با هدف مشارکت و سهیم شدن در فیض و ثواب میزبانی است؛ لذا باید به گونه ای فرهنگ سازی کرد که از این حضور و مشارکت مواکب ما، تلقی مداخله در امور کشور میزبان نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توریستی نبودن اربعین و بی معنی بودن موکب وی آی پی

توریستی نبودن اربعین و بی معنی بودن موکب وی آی پی