مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 16:302023-08-12بين الملل

انجام 72 عملیات اطفای حریق در منابع طبیعی کرمانشاه


مدیرکل منابع طبیعی کرمانشاه از انجام 72 عملیات اطفای حریق در منابع طبیعی کرمانشاه طی چهار ماه نخست امسال خبر داد.

- انشاالله کولانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بارندگی خوب امسال و افزایش پوشش گیاهی، اظهار کرد: این بارندگی ها و رویش گیاهان و سرسبزی مراتع در مرحله نخست برای دامداران و عشایری استان بسیار ارزشمند است اما در ماه های گرم سال عامل حریق های وحشتناک در عرصه های جنگلی و مرتعی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون 255 نقطه بحرانی حریق در مناطق جنگلی شناسایی شده، افزود: بر همین اساس 2 پایگاه ثابت خود را تأمین و تجهیز کرده و آماده باش شبانه روزی را در دستور کار آنها قرار داده ایم.

مدیرکل منابع طبیعی استان کرمانشاه تصریح کرد: 17 پایگاه اطفا حریق را در مناطق بحرانی مهیا کرده و سه هزار و 500 کیلومتر خطوط آتش بر را با مشارکت مردم راه اندازی مرده که مانع از گسترش حریق خواهد شد.

کولانی به جذب 255 نفر دیده بان محلی اشاره و خاطر نشان کرد: همچنین هشت هزار و 500 نفر روز کارگاه آموزشی، جلسات و مانورهای مکرر را با ستاد بحران برگزاری ادارات مرتبط برگزار شده است.

وی ادامه داد: اما با وجود این تمهیدات تا پایان تیر ماه 72 عملیات اطفا حریق توسط یگان حفاظت پاسگاه های ویژه انجام گرفته که سطح درگیر حریق در آنها 240 هکتار بود اما خسارات جدی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 72 عملیات اطفای حریق در منابع طبیعی کرمانشاه

انجام 72 عملیات اطفای حریق در منابع طبیعی کرمانشاه