مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 15:102023-08-19اقتصادي

55 درصد چارت دستگاه های اجرایی استان کرمان خالی است


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان با اشاره به کمبود شدید نیروی انسانی گفت: 55 درصد چارت دستگاه های اجرایی استان کرمان خالی از نیرو است.

- ایسنا/کرمان معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان با اشاره به کمبود شدید نیروی انسانی گفت: 55 درصد چارت دستگاه های اجرایی استان کرمان خالی از نیرو است.

علی بیگ زاده پیش از ظهر امروز 28 مردادماه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل اموال تملیکی استان کرمان با بیان اینکه نیازمند نگاه ویژه مرکز برای حل مشکل اموال تملیکی هستیم، افزود: همجواری با استان های مرزی موجب ورود کالاهای قاچاق به استان کرمان شده و کار اموال تملیکی در استان را سخت کرده است.

وی با اشاره به مبارزه با کالای قاچاق توسط نیروهای نظامی، امنیتی و قضایی استان اظهار کرد: کشفیات زیادی داریم و مشکلات اموال تملیکی برای نگهداری کالاها ربوز به روز افزون می شود.

بیگ زاده بیات کرد: اتصال برخط سازمان اموال تملیکی با تعزیرات نیازمند زیرساخت است و متاسفانه اکنون اتصال برخط وجود ندارد.

معاون استاندار کرمان تاکید کرد: اگر دنبال رضایتمندی مردم در ارائه خدمات هستیم، در تحول نظام اداری سه مسئله سرعت، صحت و دقت نیاز است تا در کوتاه ترین زمان خدمات موردنیاز مردم در همه حوزه ها ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

55 درصد چارت دستگاه های اجرایی استان کرمان خالی است

55 درصد چارت دستگاه های اجرایی استان کرمان خالی است