مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 08:402023-08-01اقتصادي

آسفالت خیابان های شهرک اکباتان اهواز معطل زیرساخت ها


چاله چوله های شهرک به قدری است که چنانچه کسی سنگ کلیه داشته باشد از شدت بالا و پایین شدن خودرو سنگ کلیه اش دفع می شود اما عضو شورای شهر اهواز می گوید: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، شهرک اکباتان اهواز یکی از مناطقی است که حدود یک دهه است که ایجاد شده، و با وجود اینکه قیمت هر متر مربع زمین در آن با قیمت ملک در مناطق برخوردار اهواز برابری می کند اما در این منطقه خبری از آسفالت خیابان ها و دیگر خدمات شهری وجود ندارد.

چاله چوله های این شهرک و  تاثیر آن ها بر استهلاک وسایل نقلیه، بلند شدن خاک هنگام عبور خودروها، جمع شدن آب و فاضلاب در نواحی مختلف شهرک صدای ساکنان را درآورده است.

نهضت آسفالت اهواز در حد ادعا بررسی های خبرنگار فارس نشان می دهد، مدیریت پروژه های آسفالت خیابان ها توسط شهردای اهواز  بر اساس اولویت انجام نمی شود و مناطقی مانند شهرک اکباتان که وسط شهر قرار دارد و نیاز بیشتری به آسفالت دارد مورد غفلت واقع شده اند.

اگر چه به ظاهر شهرداری اهواز مدعی اجرای پروژه نهضت آسفالت در شهر اهواز شده است اما عملاً  پروژه هایی مانند آسفالت  و زیبا سازی به آخر سال کشیده می شود که برای مردم اهواز نیست بلکه صرفاً به دلیل حضور میهمانان نوروزی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسفالت خیابان های شهرک اکباتان اهواز معطل زیرساخت ها

آسفالت خیابان های شهرک اکباتان اهواز معطل زیرساخت ها