مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 16:052023-08-19بين الملل

53 مدرسه فلسطینی در معرض تخریب از سوی رژیم صهیونیستی قرار دارند


53 مدرسه فلسطینی واقع در کرانه باختری در معرض تخریب از سوی رژیم صهیونیستی قرار دارند و آینده بیش از 1000 دانش آموز فلسطینی این مدارس در هاله ای از ابهام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، صادق الخضور، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش فلسطین اعلام کرد که رژیم اشغالگر صهیونیستی دست کم 53 مدرسه فلسطینی واقع در مناطق موسوم به ج در کرانه باختری را به تخریب تهدید کرده و این موضوع آینده بیش از 1000 دانش آموز فلسطینی را در معرض خطر قرار داده است.

الخضور تصریح کرد که برخی مدارس فلسطینی در مسافر یطا واقع در الخلیل و منطقه الاغوار اخطاریه نهایی تخریب دریافت کرده اند و این موضوع نگرانی ها پیرامون آینده دانش آموزان این مناطق را افزایش داده است.

این در حالی است که امروز شنبه سال تحصیلی جدید در مدارس رام الله، البیره، بیت لحم و شرق قدس آغاز می شود و بیشتر مدارس نیز از فردا تدریس را شروع خواهند کرد.

از سوی دیگر مؤید شعبان، رییس کمیته مقاومت در برابر دیوار و شهرک سازی اعلام کرد که مقامات رژیم اشغالگر صهیونیستی از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون 3 مدرسه فلسطینی واقع در کرانه باختری را ویران کرده اند.

شعبان هدف قراردادن مداوم مدارس فلسطینی از سوی رژیم صهیونیستی را نقض ساده ترین قوانین حقوق بشر از جمله حق یادگیری و حق تضمین دوران کودکی س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

53 مدرسه فلسطینی در معرض تخریب از سوی رژیم صهیونیستی قرار دارند

53 مدرسه فلسطینی در معرض تخریب از سوی رژیم صهیونیستی قرار دارند