مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 14:302023-08-08بين الملل

فرستاده آمریکا: عربستان در مسیر عادی سازی روابط با تل آویو است


فرستاده ویژه آمریکا به لبنان به مقامات لبنانی اعلام خواهد کرد که بیروت هزینه حضورش در خارج از فضای عربی را خواهد پرداخت، به ویژه که ریاض هم در مسیر عادی سازی مناسبات با رژیم صهیونیستی قرار دارد.

- فرستاده ویژه آمریکا به لبنان به مقامات لبنانی اعلام خواهد کرد که بیروت هزینه حضورش در خارج از فضای عربی را خواهد پرداخت، به ویژه که ریاض هم در مسیر عادی سازی مناسبات با رژیم صهیونیستی قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از آی24 نیوز، قرار است عاموس هوکشتاین، فرستاده ویژه آمریکا به لبنان در ماه اوت جاری وارد بیروت شود.

هوکشتاین به نقشش در انعقاد توافق ترسیم مرزهای دریایی میان اراضی اشغالی و لبنان شناخته شده است.

منابع دیپلمات غربی اعلام کردند که هوکشتاین به زودی راهی بیروت خواهد شد و این سفرش با پوشش همراهی با آغاز اقدامات حفاری که قرار است اواسط اوت یا هفته سوم آن آغاز شود، انجام می گیرد.

آن منابع همچنین اعلام کردند که هوکشتاین بنا به دستور وزارت خارجه آمریکا فرصت را نیز غنیمت خواهد شمرد تا نظر لبنانی ها را در خصوص ورود به عملیات ترسیم مرزهای زمینی با رژیم صهیونیستی جویا شود.

منابع خاطرنشان کردند، هوکشتاین که در راستای مسیر تکمیل پرونده روابط میان عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی کار می کند، پرونده عادی سازی روابط را نیز به بیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرستاده آمریکا: عربستان در مسیر عادی سازی روابط با تل آویو است

فرستاده آمریکا: عربستان در مسیر عادی سازی روابط با تل آویو است