مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 14:352023-08-13سياسي

قوت نظام با اتکا بر مردم و برخورداری از حمایت مردمی است


قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با بیان اینکه هر زمانی وظایف به دست مردم بوده، به درستی انجام شده است، گفت: حضور و نقش آفرینی مردم در تمام عرصه ها نشانگر آن است که قوت نظام با اتکا بر مردم و برخورداری از حمایت مردمی است.

- ایسنا/زنجان قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با بیان اینکه هر زمانی وظایف به دست مردم بوده، به درستی انجام شده است، گفت: حضور و نقش آفرینی مردم در تمام عرصه ها نشانگر آن است که قوت نظام با اتکا بر مردم و برخورداری از حمایت مردمی است.

مصطفی خاکسارقهرودی ظهر امروز (22 مردادماه) در آیین نکوداشت فعالان عرصه خیر و احسان، اظهار کرد: رویکرد اصلی کمیته امداد حمایت از مردم و جلب مشارکت آنها در راستای کمک به نیازمندان است و روز تشکل ها را بهانه ای برای تقدیر از زحمات موسسات خیریه می دانیم؛ چرا که آنچه این دستگاه حمایتی را از سایر دستگاه ها متمایز می کند، نگاه آن به مردم به عنوان یک اصل، اساس و شاخص مهم در تحقق اهداف این نهاد مردمی است.

وی با بیان اینکه اگر امروز ما در فکر و اندیشه تحقق عدالت اجتماعی هستیم و آن را به عنوان ستون برپایی نظام می دانیم، تاکید کرد: باید این امر در تعامل ما نیز مشهود باشد و این فعالیت های خیرخواهانه باید در راستای تحقق کامل اهداف نظام جمهوری اسلامی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوت نظام با اتکا بر مردم و برخورداری از حمایت مردمی است

قوت نظام با اتکا بر مردم و برخورداری از حمایت مردمی است