مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 20:252023-08-16سياسي

موکب خاتم الانبیاء(ص) رفسنجان برای هفتمین سال در کربلا برپا می شود


مسؤول موکب خاتم الانبیاء(ص) رفسنجان گفت: این موکب برای هفتمین سال در کربلا مستقر می شود و به زائران پیاده اربعین خدمت رسانی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، علی میربابایی مسؤول موکب خاتم الانبیا(ص) رفسنجان عصر امروز در نشست خبری برخی اقدامات این موکب را برشمرد و اظهار داشت: شور و حال مردم هرسال نسبت به سال قبل برای شرکت در اجتماع بزرگ اربعین پرحرارت تر می شود.

 وی تصریح کرد: در شهر رفسنجان امسال در میدان ولیعصر(عج) موکب برپا شد و در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) مراسم عزاداری برگزار و روزانه حدود 10 هزار غذا توزیع کردیم.

 مسوول موکب خاتم الانبیا(ص) رفسنجان بیان داشت: 220 سبد کالا به مناسبت اربعین بین نیازمندان توزیع می شود و در دیگر ایام سال نیز بسته های معیشتی توزیع کردیم.

وی ادامه داد: امسال برای هفتمین سال پذیرای زائران پیاده اباعبدالله الحسین(ع) هستیم و امسال در 9 بخش متفاوت برنامه داریم.

 میربابایی از کاهش فضای موکب در سال جاری در کربلا خبر داد و عنوان داشت: امسال 5 موکب می توانند در صحن عقیله مستقر شوند که یکی از آنها موکب خاتم الانبیا(ص) است و روبه روی خیمه گاه مستقر خواهیم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکب خاتم الانبیاء(ص) رفسنجان برای هفتمین سال در کربلا برپا می شود

موکب خاتم الانبیاء(ص) رفسنجان برای هفتمین سال در کربلا برپا می شود