مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 23:552023-08-08سياسي

پرداخت تسهیلات کم بهره به اصحاب رسانه خوزستان


مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: این شرکت در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی آمادگی خود را در ارائه تسهیلات کم بهره به اصحاب رسانه خوزستان توسط بانک های استان اعلام می دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از اهواز آیین بزرگداشت روز خبرنگار  ظهر امروز  با حضور جمع کثیری از اصحاب رسانه، مدیرعامل و جمعی از معاونین این شرکت در تالار اجتماعات شرکت فولاد اکسین خوزستان برگزار شد.

در این آیین حجت الاسلام علی لاری زاده مدیر خبرگزاری فارس در استان خوزستان با بزرگداشت روز خبرنگار، خبرنگاری را شغلی با حجم کار زیاد و درآمد بسیار پایین دانست و اظهار کرد : از مدیریت شرکت فولاد اکسین خوزستان برای برگزاری چنین مراسمی تقدیر و تشکر می کنم.

وی به انجام مسئولیت های اجتماعی شرکت های فولادی اشاره کرد و افزود: انتظار می رود در باب مسئولیت های اجتماعی به حوزه فرهنگ و اهالی رسانه توجه ویژه ای شود.

  مدیر خبرگزاری فارس در استان خوزستان گفت: قطعاً ارتقای رسانه های استان به منزله ارتقاء استان خوزستان در کشور است زیرا باعث می شود تصویر بهتری از استان در کشور و حتی دنیا منعکس شود.

توجه ویژه به مناطق حاشیه شهر در ادامه این نشست امید مدیر خانه مطبوعات استان خوزستان نیز با گرامیداشت روز خبرنگار گفت: توجه به حوزه فرهنگ از واجبات است در واقع رسانه ها س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات کم بهره به اصحاب رسانه خوزستان

پرداخت تسهیلات کم بهره به اصحاب رسانه خوزستان