مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 20:152023-08-10سياسي

برگزاری جشن توانمندسازی برای 2 هزار خانواده امداد


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه در صدد هستیم امسال برای 2 هزار خانواده زیر پوشش این نهاد جشن توانمند سازی برگزار کنیم، گفت: از این تعداد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، روح الله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جلسه کارگروه فرهنگی، اجتماعی با بیان اینکه یکی از اولویت های کمیته امداد امام خمینی(ره) توانمند سازی زنان سرپرست خانوار است، اظهار داشت: مهمترین مشکل که در حال حاضر برای زنان سرپرست خانوار وجود دارد بحث ضمانت تسهیلات بانکی است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه در چهار ماهه نخست 664 اشتغال توسط این نهاد ایجاد شده است، گفت: از این تعداد 150 طرح برای زنان خانواده بوده است.

وی با بیان اینکه درصدد هستیم جشن توانمند سازی 2 هزار خانواده را امسال برگزار کنیم، افزود: از این تعداد، 500 نفر را زنان سرپرست خانواده شامل می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به ایجاد پنل های خورشیدی برای مددجویان این نهاد گفت: در این راستا سهمیه استان زنجان یک هزار و 100 خانواده است.

وی گفت: در حال حاضر این نهاد برای ایجاد پنل های خورشیدی 100خانواده را معرفی کرده ضمن اینکه از این طریق بالای 4 هزار فرصت شغلی ایجاد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن توانمندسازی برای 2 هزار خانواده امداد

برگزاری جشن توانمندسازی برای 2 هزار خانواده امداد