مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 15:502023-07-28سياسي

خطبه صریح حضرت زینب (س) و کتاب صحیفه سجادیه مرجع حقانیت شیعه است


خطبه صریح حضرت زینب (س) به عنوان پیام آور عاشورا و کتاب صحیفه سجادیه مرجع حقانیت شیعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام کریم اسدی خطیب نماز جمعه شهرستان خلخال در جمع عزاداران و نمازگزاران حضرت سید الشهدا (ع) در مصلی خلخال اظهار کرد: خطبه صریح حضرت زینب (س)به عنوان پیام آور عاشورا و کتاب به یادگار مانده صحیفه سجادیه مرجع حقانیت شیعه است.

وی به مصیبت های حضرت سید الشهدا (ع) واهل بیت در روز عاشورا اشاره کرد و افزود: پس از  گذشت قرن ها از حادثه خون بار کربلا، مکتب  عاشورا، هنوز به عنوان مکتب دینی و مذهبی ملت ایران و مسلمانان جهان زنده است و با تاسی از فرهنگ عاشورایی، علی رغم فصل کار و فعالیت های مردم مراسمات عزاداری حضرت سید الشهد (ع) جاری و ساری است.

امام جمعه خلخال به خطبه حضرت زینب (س) و کتاب ارزشمند صحیفه سجادیه از امام سجاد (ع) گفت: تبیین مصیبت کربلا و حقانیت حضرت سید الشهدا نسل به نسل در تاریخ به زحمات حضرت زینب (س) و حضرت امام سجاد به یادگار مانده و برای تاریخ نقل شده است.

وی بااشاره به مراسم هفت محرم و برپایی شایسته این مراسم در سوگ و سید و سالار شهیدان، ضمن تشکر از زحمات اعضای شورای تامین و سایر مسوولان گفت: باید قدر نعمت امنیت و را دانست چرا که ملت ایران همیشه در نعمت عظیم وجود اهل بیت بوده و زمانی که نعمت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطبه صریح حضرت زینب (س) و کتاب صحیفه سجادیه مرجع حقانیت شیعه است

خطبه صریح حضرت زینب (س) و کتاب صحیفه سجادیه مرجع حقانیت شیعه است