مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 15:402023-08-11سياسي

برخورد نکردن با فساد اقتصادی و اخلاقی باعث ناامیدی مردم می شود


برخورد نکردن با مظاهر فساد اقتصادی، اخلاقی و… باعث ناامیدی مردم خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام کاظم سلامت نژاد ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران ماهشهر با تقدیر از اقدام انقلابی در برخورد با مفاسد اقتصادی در این شهرستان اظهار کرد: برخورد نکردن با مظاهر فساد اقتصادی، اخلاقی و… باعث ناامیدی مردم خواهد شد.

وی افزود: از دستگاه قضایی شهرستان بندر ماهشهر به دلیل توجه به این مهم تقدیر می کنم و امیدواریم پس از این نیز باید با قدرت با اینگونه مسائل برخورد شود.

حجت الاسلام سلامت نژاد ضمن تبریک به رییس و هیئت رییسه جدید شورای شهر ماهشهر بیان کرد: امیدواریم از این پس به اولویت های مردم رسیدگی بیشتری انجام شود و مردم شاهد تکمیل پروژه ها و زیباسازی شهر باشند.

خطیب جمعه بندر ماهشهر تاکید کرد: مسئولان خوزستان و شهرستان ماهشهر باید مشکلات مردم این شهرستان را نظیر قطعی مکرر آب که به معضلی برای شهرستان تبدیل شده به طور جدی پیگیری و رفع کنند.

وی با قدردانی از عملکرد هیئت های مذهبی و صاحبان حسینیه ها و مواکب در ایام محرم گفت: از همه کسانی که در حسینی کردن فضای شهر مؤثر بوده و تلاش کردند، تشکر می کنم.

امام جمعه ماهشهر تصریح کرد: باید سنگ ها از جلوی پای مواکب مردمی برداشته شود و شهرداری و ارگان های مسئول برای انتشار بیشتر این ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد نکردن با فساد اقتصادی و اخلاقی باعث ناامیدی مردم می شود

برخورد نکردن با فساد اقتصادی و اخلاقی باعث ناامیدی مردم می شود