مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 10:202023-08-19بين الملل

تقویم کشاورزی با عراق تدوین می شود


حوزه های بازرگانی، سرمایه گذاری، انتقال دانش و فناوری در بخش کشاورزی،نیاز متقابل طرفین است،ایران آمادگی دارد در موارد یاد شده داشته های خود را در اختیار طرف عراقی قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، همکاری های کشاورزی یکی از برنامه های وزارت جهاد کشاورزی با همسایگان ایران است.

عراق، ترکیه، روسیه و.

… کشورهای همسایه ای هستند که می توان با تعامل و هم افزایی با آنها بخش کشت را گسترش و پربار کرد.

در اولین نشست همکاری کشاورزی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق، محمدعلی نیکبخت، وزیر جهاد کشاورزی کشورمان در دیدار همتای عراقی خود گفت: روابط فرهنگی، اجتماعی و مذهبی مردم ایران و عراق ریشه در اعماق تاریخ دارد و مشترکات دینی و ارزش های معنوی بر قوام و دوام آن افزوده است، امروز هم دولت ها گرد هم آمده اند تا اولین نشست کمیته مشترک همکاری کشاورزی دو کشور همسایه را حول محور منافع ملی برگزار کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوزارت جهاد کشاورزی، نیکبخت با اشاره به توان علمی - فناوری در حوزه کشاورزی و منابع پایه موجود در دو کشور اظهار کرد: هر یک از طرفین می توانند از امکانات موجود و ظرفیت علمی و تخصص یکدیگر در جهت توسعه کشاورزی بهره گیرند و جمهوری اسلامی آمادگی دارد داشته ها و یافته های خود را در اختیار همسایه خویش قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویم کشاورزی با عراق تدوین می شود

تقویم کشاورزی با عراق تدوین می شود