مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 08:302023-07-26اقتصادي

همه دستگاه ها موظف به اجرای مصوبات قرارگاه غدیر هستند


استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر تسریع در توسعه تجارت مرزی در منطقه سیستان گفت: مسئولان قرارگاه غدیر با تمام توان پای کار هستند و همه دستگاه ها موظف به اجرای مصوبات این قرارگاه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرس از زاهدان، محمد کرمی، در جلسه اشتغال ویژه منطقه سیستان که در فرمانداری شهرستان زابل برگزار شد با اشاره به تداوم خشکسالی اظهار داشت: باید برنامه ریزی های لازم برای مقابله با وضعیت خشکسالی این منطقه در سالهای گذشته انجام می شد، اما این موضوع به هیچ عنوان باعث نمی شود که ما به وظایف خود عمل نکنیم.

وی با اشاره به اینکه در سال های گذشته گاها طرحهای غیر کارشناسی و بدون برنامه ریزی که سبب هدر رفت منابع بوده است در منطقه سیستان اجرا شده است، تصریح کرد: قبل از اجرای طرحها باید بررسی های دقیق و مطالعات لازم صورت بگیرد.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه دریافت حق آبه هیرمند تصریح کرد: البته نباید فرصت ها را از دست داد و راه حل های دیگر برای رفع مشکلات آبی شامل طرح انتقال آب دریای عمان و همچنین دیگر منابع آبی با جدیت در این دولت پیگیری شده و می شود.

وی گفت: روزهای جمعه هر هفته با حضور میدانی بر پروژه های آبی نظارت داریم و پیگیرهای لازم برای تسریع در روند اجرای طرح ها در دستور کار تمامی مسئول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه دستگاه ها موظف به اجرای مصوبات قرارگاه غدیر هستند

همه دستگاه ها موظف به اجرای مصوبات قرارگاه غدیر هستند