مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 20:312023-08-17سياسي

سروری: در 2 بخش رقابت و مشارکت انتخابات باید تلاش کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، پرویز سروری عصر امروز در جلسه با اعضای شورای ائتلاف لرستان اظهار کرد: اینکه استراتژی انقلاب اسلامی استراتژی برتر است، برای این بوده که هرگز به قدرت های پوشالی تکیه نکرده است.

وی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه اینکه در اغتشاشات جنگ ترکیبی رخ داد و همه ظرفیت های دنیا علیه ایران به کار گرفته شد، اما دشمن در نهایت نتوانست در مقابل استراتژی مقاومت ملت ایران پیروز شود.

نائب رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی با بیان اینکه هزینه های مقاومت بسیار کمتر از سازش است، افزود: این را باید در جامعه برای مردم تبیین کرد.

سروری بیان داشت: از طرفی هرگاه در میان جریان های مردمی اختلافی پیش آمد، دشمن در آن نقطه شروع به بهره برداری کرده و اتفاقات ناگواری را رقم زده است.

وی، حادثه 28 مرداد را تابلوی پیش رو برای عبرت گرفتن دانست و افزود: درس بزرگ 28 مرداد برای ملت ایران این است که مقاومت جواب می دهد اما سازش با دشمن هرگز.

نائب رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی با تاکید بر اینکه مهمترین دغدغه اعضای این شورا باید دغدغه های مقام معظم رهبری باشد، گفت: هر جا بین این دغدغه ها فاصله افتاد، جریان انقلابی دچار زوال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سروری: در 2 بخش رقابت و مشارکت انتخابات باید تلاش کنیم

سروری: در 2 بخش رقابت و مشارکت انتخابات باید تلاش کنیم