مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 15:402023-07-26سياسي

عزاداران حسینیه اعظم زنجان قرآن جیبی به همراه داشته باشند


مسؤول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان گفت: در محکومیت اهانت به قرآن، عزاداران حسینیه اعظم قرآن جیبی به همراه داشته باشید - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مجتبی شهامی در گفت وگو با خبرنگاران در زنجان اظهار کرد: دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان از ساعت 14 با حضور مردم عزادار از سراسر ایران در حسینیه اعظم برگزار می شود.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان با اشاره به اینکه حرکت دسته از ساعت 16 و از محل حسینیه اعظم زنجان به سمت امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان خواهد بود، اضافه کرد: در این دسته 5 هزار و 500 خادم افتخاری کار نظم دسته را انجام می دهند.

وی اضافه کرد: امسال 715 عدد بلندگوی صوت، مسیر 3 کیلومتری دسته عزاداری و خیابانهای اطراف را توسط 270 خادم افتخاری پوشش خواهند داد.

شهامی با بیان اینکه اشعار انتخابی برای دسته عزاداری امسال مثل سنوات گذشته برگرفته از وضعیت کشور است، افزود: اما با توجه به اینکه در چند هفته قبل بحث اهانت به قرآن را داشتیم، محکوم کردن این موضوع در دسته عزاداری مورد توجه خواهد بود.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان ادامه داد: بر همین اساس از عزاداران خواسته شده است که برای حضور در دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان، قرآن کوچک جیبی نیز به همراه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزاداران حسینیه اعظم زنجان قرآن جیبی به همراه داشته باشند

عزاداران حسینیه اعظم زنجان قرآن جیبی به همراه داشته باشند