مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 15:302023-08-02بين الملل

در اردوگاه «عین الحلوه» چه خبر است؟


برخی بر این اعتقادند که حوادث اردوگاه عین الحلوه توطئه جدید رژیم صهیونیستی برای روشن کردن آتش جنگ مذهبی و جلوگیری از شکل گیری توافق سیاسی میان احزاب و جریان های سیاسی فعال در لبنان است.

- خبرگزاری مهر ، گروه بین الملل: تشدید رقابت داخلی میان گروه های فلسطینی موجب سوء قصد به جان محمود خلیل و عبد فرهود از اعضای عصبه الانصار و الشباب المسلم و ترور ابو اشرف العرموشی از مسئولان ارشد جنبش فتح در اردوگاه آوارگان فلسطینی- سوری عین الحلوه در لبنان شده است.

پس از این حادثه دولت خودگردان با انتشار بیانیه ای ضمن محکوم کردن ترور مسئول ارشد خود، اعلام کرد تروریست ها از تمام خطوط قرمز عبور کردند.

با گسترش دامنه نبرد مسلحانه میان گروه های درگیر، احزاب و ارتش لبنان برای کنترل نزاع و اعلام آتش بس به صورت مستقیم ورود پیدا کردند.

المیادین به نقل از منابع محلی، خبر از افزایش سطح خشونت ها و ترک اردوگاه از سوی 60 درصد از ساکنان آن داده است.

علاوه بر این نیروهای سازمان ملل نیز به صورت موقت عملیات کمک رسانی به 50 هزار نفر آواره اردوگاه عین الحلوه را به حالت تعلیق درآوردند.

پیش از بررسی تحولات جاری در جنوب لبنان باید ابتدا به این سوال پاسخ دهیم که اردوگاه عین الحلوه کجاست و محل استقرار چه گروه ها و جریان هایی است؟ اردوگاه عین الحلوه کجاست؟ اردوگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در اردوگاه «عین الحلوه» چه خبر است؟

در اردوگاه «عین الحلوه» چه خبر است؟