مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 12:502023-08-13اقتصادي

بلیت های میلیونی برای مسافران مشهدی سفر اربعین!


اعلام قیمت بلیت اتوبوس های ایام اربعین حسینی از مبدا مشهد، واکنش هایی به دنبال داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، ساعتی پیش، نرخ های مصوب بلیت اتوبوس برای سفرهای زمینی ایام اربعین حسینی از مبدا مشهد اعلام شد.

نرخ هایی که اعداد و ارقام آن، واکنش ها و گلایه های زیادی در پی داشت.

بلیت اتوبوس مشهد- مهران؛ یک میلیون و 480 هزارتومان! آن طور که معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفته نرخ مصوب بلیت اتوبوس 32 صندلی از مشهد به مهران 12 میلیون و 340 هزار ریال و این نرخ برای اتوبوس عادی (44 صندلی) نیز هشت میلیون و 810 هزار ریال تعیین شده است.

بلیت اتوبوس مشهد به مرز خسروی؛ یک میلیون و 420 هزارتومان بر اساس آمار اعلامی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی، قیمت بلیت اتوبوس وی آی پی مشهد به مرز خسروی در استان کرمانشاه نیز 14 میلیون و 200 هزار ریال، قیمت بلیت اتوبوس 32 صندلی 11 میلیون و 840 هزار ریال و قیمت بلیت اتوبوس عادی 44 نفره در این مسیر نیز هشت میلیون و 460 هزار ریال است.

همچنین مسال مرز باشماق در استان کردستان نیز برای تردد زائران اربعین آماده سازی شده است و قیمت مصوب بلیت اتوبوس 25 صندلی (وی آی پی) زائران از مشهد به پایانه مرزی باشماق نیز 14 میلیون و 200 هزار ریال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلیت های میلیونی برای مسافران مشهدی سفر اربعین!

بلیت های میلیونی برای مسافران مشهدی سفر اربعین!