مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 17:202023-08-19سياسي

لزوم ثبت نام زوار محترم اربعین حسینی در سامانه سماح


جانشین رییس ستاد اربعین استان زنجان گفت: شهروندانی که قصد حضور در مراسم اربعین حسینی را دارند، اطلاعات خود را در سامانه سماح ( samah.

haj.

ir) ثبت کنند تا علاوه بر درج آمار ورود و خروج از مزایای بیمه نیز بهره مند شوند.

- ابوالفضل رفیعی، جانشین رییس ستاد اربعین استان زنجان در گفت وگو با فارس با بیان اینکه تا پایان روز 27 مرداد، نزدیک به 16 هزار  400 نفر از استان زنجان برای شرکت در مراسم اربعین حسینی در عراق در سامانه سماح نام نویسی کرده اند، اظهار داشت: از این تعداد نزدیک به 13 هزار و 600 نفر برای بهره مندی از مزایای بیمه در سفر، اقدام به دریافت بیمه سفر کرده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با اشاره به اینکه پیرو ابلاغ ستاد مرکزی اربعین کشور، امسال زنجان به عنوان استان معین مرز تمرچین واقع در آذربایجان غربی تعیین شده است، گفت: طی بازدیدی که اعضای ستاد اربعین استان از مرز تمرچین داشته اند، این مرز به طور کامل آمادگی لازم برای تردد زائران اربعین را دارد.

وی با بیان اینکه ؛ تردد زوار اربعین از مرز تمرچین 24 ساعته اعلام شده است گفت: تدابیر حداکثری برای میزبانی از زائران اربعین حسینی و تسهیل خدمات رسانی شایسته در حوزه های اسکان، تغذیه، بهداشت و درمانی، حمل و نقل و حضور فعال موکب های مردمی در مرز تمرچین اندیشیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ثبت نام زوار محترم اربعین حسینی در سامانه سماح

لزوم ثبت نام زوار محترم اربعین حسینی در سامانه سماح