مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 14:552023-07-26سياسي

عزاداران حسینیه اعظم زنجان قرآن جیبی به همراه داشته باشند


مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان گفت: در محکومیت اهانت به قرآن، عزاداران حسینیه اعظم قرآن جیبی به همراه داشته باشند.

  - ایسنا/زنجان مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان گفت: در محکومیت اهانت به قرآن، عزاداران حسینیه اعظم قرآن جیبی به همراه داشته باشند.

  مجتبی شهامی ظهر امروز (4 مردادماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان امروز از ساعت 14 و با حضور مردم عزادار از سراسر ایران در حسینیه اعظم آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه حرکت دسته از ساعت 16 و از محل حسینیه اعظم زنجان به سمت امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان خواهد بود، اضافه کرد: در این دسته 5500 خادم افتخاری کار نظم دسته را انجام می دهند.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان اضافه کرد: امسال 715 عدد بلندگوی صوتی، مسیر 3 کیلومتری دسته عزاداری و خیابان های اطراف را توسط 270 خادم افتخاری پوشش خواهند داد.

شهامی با بیان اینکه اشعار انتخابی برای دسته عزاداری امسال مثل سنوات گذشته برگرفته از وضعیت کشور است، افزود: اما با توجه به اینکه در چند هفته قبل بحث اهانت به قرآن را داشتیم، محکوم کردن این موضوع در دسته عزاداری مورد توجه خواهد بود.

وی ادامه داد: بر همین اساس از عزاداران خواسته شده است که برای حضور در دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان، قرآن کوچک جیبی نیز به همر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزاداران حسینیه اعظم زنجان قرآن جیبی به همراه داشته باشند

عزاداران حسینیه اعظم زنجان قرآن جیبی به همراه داشته باشند