مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 12:452023-07-30اقتصادي

با تکمیل گازرسانی به روستاهای البرز روند مهاجرت معکوس می شود


گاز محور توسعه است و بدون شک با گازرسانی به روستاهای استان شاهد رونق اقتصاد روستایی و کنش های اجتماعی و مهاجرت معکوس هستیم.

- ایسنا/البرز مدیرعامل شرکت گاز البرز گفت: گاز محور توسعه است و بدون شک با گازرسانی به روستاهای استان شاهد رونق اقتصاد روستایی و کنش های اجتماعی و مهاجرت معکوس هستیم.

سید رضا غفاریان در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه طی سال های گذشته کاستی هایی در بحث گازرسانی به روستاهای استان صورت گرفته ولی در دولت سیزدهم سعی شده روند گازرسانی با سرعت بیشتری انجام شود، اظهار کرد: تمام روستاهای بالای 20 خانوار در طرح گازرسانی دیده شده اند و به ترتیب اولویت گازدار می شوند.

وی ادامه داد: گاز محور توسعه است و بدون شک با گازرسانی به روستاهای استان شاهد رونق اقتصاد روستایی و کنش های اجتماعی و مهاجرت معکوس هستیم.

وی با بیان اینکه تا پایان شهریور البرز استان سبز می شود، گفت: گازرسانی به 50 روستای البرز در حال انجام است.

این مسئول تاکید کرد: کل مشترکان استفاده کننده از نعمت گاز در استان البرز 969 هزار و 663 مشترک بوده که 901 هزار و 816 مشترک در مناطق شهری و 67 هزار و 847 مشترک در مناطق روستایی هستند.

مدیرعامل شرکت گاز البرز تاکید کرد: سفرهای گردشگران، نبود نقشه از زیرساخت های ارتباطی و تداخل با سایر دستگاه های خدمات رسان موجبات کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تکمیل گازرسانی به روستاهای البرز روند مهاجرت معکوس می شود

با تکمیل گازرسانی به روستاهای البرز روند مهاجرت معکوس می شود