مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 15:252023-07-26بين الملل

قطر: تلاش برای حل پرونده هسته ای ایران ادامه دارد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «ماجد محمد الانصاری» سخنگوی وزارت خارجه قطر امروز از تلاش های کشورش برای حل تعدادی از پرونده ها به ویژه «حل پرونده هسته ای» میان جمهوری اسلامی ایران و غرب خبر داد.

- سخنگوی وزارت خارجه قطر اعلام کرد که تلاش کشورش برای حل پرونده هسته ای جمهوری اسلامی ایران از خلال ارائه پیشنهاد ها و تسهیل دیدار ها ادامه دارد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ماجد محمد الانصاری سخنگوی وزارت خارجه قطر امروز از تلاش های کشورش برای حل تعدادی از پرونده ها به ویژه حل پرونده هسته ای میان جمهوری اسلامی ایران و غرب خبر داد.

ماجد محمد الانصاری اعلام کرد که سفر محمد عبدالعزیز الخلیفی وزیر مشاور قطر در امور خارجی به تهران و دیدار با مسئولان این کشور و همچنین دعوت از آیت الله ابراهیم رییسی رییس جمهور برای سفر به دوحه در چارچوب سلسله سفر های مستمر دو کشور برای بازگشت به برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) صورت گرفته است.

این تلاش ها به طور کلی برای نزدیک شدن دیدگاه ها بین ایران و جامعه بین المللی در خصوص پرونده های مختلف است.

وی با تاکید بر اینکه کشور قطر از طریق ارائه پیشنهادات و تسهیل دیدار مقامات غربی و ایرانی در دوحه به تلاش های مثبت خود در این زمینه ادامه می دهد، اعلام کرد: ابتکار های زیادی نیز وجود دارد که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطر: تلاش برای حل پرونده هسته ای ایران ادامه دارد

قطر: تلاش برای حل پرونده هسته ای ایران ادامه دارد